שלום אורח

Blog Archives

גונן ויזל

מורה פרטי – פרטים אישיים
שתף
שנת לידה: 1974
אזור מגורים: אזור המרכז
הצג טלפון
מורה פרטי – תאור כללי
מוסד לימודים:

היכנסו לעולם הקצב וגלו את סודות הנגינה בדרבוקה וקחון ! אני מאמין שהקצב נמצא בתוך כל אחד,מה שצריך הוא רק לתת לו ביטוי.
שלום אני גונן, מורה בעל נסיון עשיר לכל הגילאים והרמות. אני מלמד כיום קבוצות דרבוקה במסגרת פרויקט "סולמות" של הפילהרמונית הישראלית ובמרכזי הצלחה בראשל"צ ובמרכז שטיינברג חולון. אני מוסיקאי פעיל המתמחה בקחון ובדרבוקה בהרכבים של מוסיקה ערבית (קאראר ,אמין סייג ועוד ) והשתלמתי אצל איתמר דוארי, האחים חוויאר וישראל קאטומבה . אשמח להכניס גם אתכם לעולם הנפלא של הקצב בשיטת ההוראה שלי: ** גישת הוראה המותאמת לכל תלמיד בתהליך אישי וסבלני ** טכניקות נגינה ייחודיות ואותנטיות (כמו שעושים המקצוענים) ** תוצאות מהירות ! בתוך מספר שיעורים אתם כבר מנגנים, ויודעים אפילו לאלתר ולנגן סולו ! רוצים לנסות ? אין מה לחכות ! התקשרו אליי ונקבע את השיעור הראשון שלכם.. www.gonenv.com

עופרי אליעז

אני כבר 19 שנים מתרגשת לראות את התלמידים שלי מגיעים לתוצאות. אני מאמינה שלכל אחד יש את הזכות לשיר ולהביע את עצמו ואת קולו. אני מלמדת על פי השיטה הייחודית של ג"ואן קובין-מורתם של ליזה מינלי וכוכבי ברודווי רבים. אני עוסקת גם בתרפיה במוזיקה וקול ומביאה את הידע והגישה מהתחום הזה- אל שיעורי פיתוח הקול האישי. השיעורים מקנים: נשימה סרעפתית. שירה ללא אימוץ הגרון. פיתוח שמיעה. פתרון בעיות ווקאליות .דיקציה. יישום בכל סגנונות המוזיקה,קל עד קלאסי קל. ניתן לשלב לימודי תאוריה פיתוח שמיעה ואלתור קולי. מימוש הפוטנציאל הקולי באופן טבעי – מביא לתוצאות מהירות בשטח.

יניב אורון

מורה לגיטרה ופסנתר בתל אביב וחולון. בעל תואר ראשון במוזיקה. מלמד כבר מעל עשור שיעורים פרטניים וקבוצתיים במרכזים נחשבים במרכז, בבתי ספר ובאופן פרטי מגיל 5-70. כמו כן, בעל נסיון בהלחנה לתיאטרון וסרטים, נגינה בהרכבי רוק ג'אז ומוזיקה קלאסית, מדריך ומעסיק מורים. משלב בשיעורים תיאוריה טכניקה ותווים יחד עם שירים שהתלמידים רוצים ללמוד. סבלני מאוד ועם גישה טובה לילדים בפרט ולהוראה בכלל.
ממוקם באזור הצפון הישן של תל אביב וגם נייד להגיע לבתי התלמידים.
אשמח לשמוע ממתעניינים.
יניב אורון,
מורה לגיטרה ופסנתר בתל אביב וחולון.
0522204429

ליטל ס

שמי ליטל, בוגרת תואר ראשון במוסיקולוגיה ותואר שני בלתרפיה במוסיקה. בעלת ניסיון נרחב בהוראת פסנתר לכל הגילים תוך התאמת השיעורים לאופי התלמיד ולשאיפותיו. מתמחה בעיקר במוסיקה קלאסית ומוזיקה קלה (שירים עבריים ולועזיים). השיעור כולל לימוד טכניקה, אקורדים, קריאת תווים ותאוריה.
כיום, אני עובדת בשיתוף פעולה עם מספר מוזיקאים על רפרטואר של יצירות קלאסיות, וכמו כן מנגנת באירועים שונים.

אייל מאירי

מורה מנוסה לתופים, פסנתר, תאוריה ופיתוח שמיעה. סיים לימודים בביה"ס רימון ובמכללת שטריקר לנגני ג'אז מצטיינים.
בשיעורים יינתן דגש על טכניקה נכונה ואימון נכון, הבנה של מוזיקה, וקריאת תווים – למי שרוצה. תתאפשר עבודה על שירים ספציפיים לבקשת התלמיד במגוון סגנונות.
נעבוד גם על תאוריה ופיתוח שמיעה בהתאם לצרכיו ולרצונו של התלמיד.
השיעורים יתקיימו בביתי בעליית הנוער 13, גבעתיים, באווירה נינוחה ונעימה. כל שיעור ייארך 60 דקות.

עומר לנדאו

אופק שרעבי

מורה צעיר(32) דינמי מתחשב בעל גישה ואנרגיות טובות לחלילית, יוקוללה וגיטרה נייד (אופנים/רכב) יכול להגיע לבית התלמיד באיזור הדר יוסף, מעוז אביב, רמת החייל או לחילופין לתת שיעורים בבית בהדר יוסף.
שיעור ראשון התנסות בחינם!!!
מתאים בעיקר למי שמעוניין לרכוש את היסודות וגם למי שמעוניין להתפתח ולפתח את היצירתיות בכלי הנגינה האלה.
לפרטים נוספים אני אשמח לענות בטלפון
אופק – 0527262299

עופרי אליעז

השיטה הייחודית של ג"ואן קובין-מורתם של ליזה מינלי וכוכבי ברודווי רבים-מאפשרת לממש את הפוטנציאל הקולי באופן טבעי ומביאה לתוצאות מהירות בשטח.אני בעלת תואר ראשון במוסיקה מ: Mannes School of music, Jazz Performance, NYC ותואר שני בתראפיה במוסיקה מ: New York University,NYC,USA ( התמקדות בשימוש בקול בתראפיה ).שני התארים מוכרים ע"י משרד החינוך והתרבות.חברה באיגוד הישראלי לתראפיה ע"י יצירה והבעה: יה"ת.
השיעורים מקנים:
נשימה סרעפתית
שירה ללא אימוץ הגרון.
פיתוח מוסיקאליות ושמיעה.
מימוש הפוטנציאל הווקאלי הטבעי.
פתרון בעיות ווקאליות.
דיקציה.
יישום בכל סגנונות המוסיקה, קל עד קלאסי קל.
ניתן לשלב לימודי תאוריה, פתוח שמיעה ואלתור קולי.
פרטים נוספים:
השיעור מחולק ל- 3 חלקים:
1. תרגילי נשימה
2. תרגילים קוליים
3. עבודה על שיר ( בדרך כלל שיר שהתלמיד מבקש)
תרגילי הנשימה מחזקים את הסרעפת והבטן התחתונה ומאפשרים תמיכה בזמן שירה.
התרגילים הקוליים מחזקים את מיתרי הקול,
מרחיבים את המנעד,
יוצרים חיבור בין הרגיסטר העליון והתחתון,
מאפשרים למצוא גוונים קוליים שונים, ועוד.
עבודה על שיר מאפשרת להוציא אל הפועל את המיומנויות החדשות, בזמן אמת.
המלצות של תלמידים:
אורי | ירושלים ב-14 ליוני 2014
!ממליץ בחום
אני לומד כשנתיים אצל עופרי. התחלתי אצלה מאפס וכיום אני יכול לשיר בביטחון מבלי להצטרד. אפילו המעבר שלה מירושלים לתל אביב לא מנע ממני להמשיך איתה.
יוחאי | ירושלים ב-19 ליוני 2014
!מורה מעולה
הייתי אצל 4 מורים לפיתוח קול ואין מה להשוות לעפרי. יש לה שיטה טובה ומסודרת שפשוט עובדת.
מעיין | ירושלים ב-26 ליוני 2014
עופרי היא מורה מעולה
אני לומדת אצל עופרי שנה והיתקדמתי יותר ממה שהיתקדמתי 3 שנים אצל מורה אחרת יש לה שיטות טובות של למידה ובנוסף לזה היא ממש נחמדה(: אני ממליצה בחום שתילמדו אצלה ורק אצלה!
הילה רבי | ירושלים ב-9 לפברואר 2013
לכל הגולשים, את עפרי הכרתי דרך האתר הזה ואני חייבת להגיד שאני כלכך ברת מזל שמצאתי אותה, היא מורה מדהימה והיא מקדמת אותי המון. אחרי שנתיים וחצי של למידה אצל עפרי ואחרי שעזרה לי לעבור בקלות מבחני קבלה למגמות מוזיקה בירושלים אני יכולה להגיד שהיא ללא ספק מורה מדהימה ואישיות מדהימה אז לכל מי שמחפש מורה לפיתוח קול עפרי היא האופציה הכי טובה שתוכלו למצוא.
רעיה רותם | ירושלים ב-10 לפברואר 2013
אני לומדת אצל עופרי כמעט שנה. עופרי אינה מורתי הראשונה לפיתוח קול, אבל היא הראשונה שאיפשרה לי "להתביית" על הקול הטבעי שלי ולהפיק אותו ללא מאמץ ובטכניקה המאפשרת שליטה והבעה.התקדמתי מהר מאוד ואני ממליצה על עופרי ושיטת הלימוד שלה בחום רב.
גל מילוא | ירושלים ב-6 למאי 2014
אצל עופרי למדתי במשך ה7 חודשים האחרונים. היא המורה השניה לפיתוח קול שלמדתי אצלה, ולאחר שהרגשתי די "תקוע" בהתקדמותי יחד עם המורה הקודמת, אצל עופרי הרגשתי שאני מתקדם מאוד בזמן קצר יחסית. השיטות והטכניקות שלה היו נוחות ומפתחות, ואפשרו לי לעבוד על שירים בסגנונות האהובים עלי: רוק והבי-מטאל. עופרי היא ללא ספק מורה מעולה, נחמדה מאוד ואני ממליץ עליה בחום!
דפנה גבעון-סרנה | ירושלים ב-29 ליוני 2014
!ממליצה בחום
אני לומדת אצל עופרי כשנתיים, נהנית ומרוצה מאוד! מהר מאוד הרגשתי התקדמות רצינית, למדתי לשלוט טוב יותר בקול שלי ולהפיק ממנו הרבה יותר. שיטת הלימוד של עופרי מצוינת וגמישה ויכולה להתאים למגוון רחב של אנשים. חוץ מזה, השיעורים עוברים בכיף ובאווירה טובה. ממליצה בחום.
צליל | ב-15 ליולי 2014
הגעתי לעופרי דרך האתר הזה לפני שלוש שנים בערך ומאז הפסדתי את השיעור השבועי שלנו אולי פעמיים. התרגילים עצמם עזרו לי מאוד, אבל בעיקר עזרו לי הנסיון והידע שעופרי צברה במשך השנים כדי לדעת על מה בכלל אני צריכה לעבוד, מה הסגנון ה המתאים לי ומה הדרך הטובה ביותר להגיע לשם. הדבר הכי חשוב בלימודים של כל אמנות מבחינתי הוא הנסיון של המורה, ומאחורי עופרי יש שנים רבות של שירה, הוראת שירה ועיסוק בתחומים מוזיקליים רבים שאפילו לא ידעתי שיעזרו לי. ממליצה בחום.
הכשרה נוספת:
בניו יורק: לימודי פיתוח קול עם ג'ואן קובין : מורתה של ליזה מינלי וכוכבי ברודווי רבים.
כמו כן למדתי עם מדריכים קוליים דוגמת דיאן אוסטין, ליסה סוקולוב וסלביה נקש שמתמחות בשימוש בקול בטיפול. הם הציגו בפני את האפשרויות והפוטנציאל הטמונים בשימוש בקול האנושי בתראפיה במוזיקה. מורי דרך אלו השפיעו על עבודתי הקולית באופן עמוק .
בישראל: לימודי פיתוח –קול עם חגית גולדברג, תמי קצין ומיצי לוקר.
דיסק שירי לאדינו: "עופרי אליעז- היא יצאה מהים " יצא לחנויות בנובמבר 2004. (NMC )
בימים אלה עובדת על דיסק ובו חומרים אישיים בעברית.
מן העתונות:
" קול דבש"
( חיים אחרים, דצמבר 2004 )
" עופרי אליעז מעניקה ללאדינו מבט אחר , כמעט פרספקטיבת על. מעצבת ( בעזרת המפיק המוזיקלי שי בכר) מזרחיות ים תיכונית מרפרפת , אוריינטלית אך גם קוסמופוליטית, כמו תופרת שמלה אתנית אופטימלית לתריסר שירי לאדינו.התוצאה מרתקת; הלאדינו מקבל טוויסט מפתיע. מרענן ומעניין. "
( עמוס אורן, ידיעות אחרונות, 30-1-05 )
ימים ושעות: אורך השיעור שעה . המועד גמיש.

אלון שגיא

מורה מנוסה, מלמד באווירה חוויתית, תוצאות משיעור לשיעור.
בוגר רימון, חבר בלהקת סווינג דה ג'יטאן.

אודי אשל

כל אחד יכול ללמוד לנגן על פסנתר וכשרון אפשר לבנות ולפתח. הרעיון שאומר "לא לכולם יש כשרון" הוא פשוט אינו נכון. תלמידים נחושים בהחלט יכולים לשלוט בשיר מסוים או כלי נגינה כלשהו. לימודי הנגינה צריכים להתבצע בצורה עקבית והמשכית כל שכל רעיון שנלמד בונה את הבסיס לרעיון הבא. אני נהנה מהיכולת לקחת אלמנטים מסובכים של המוזיקה ולפשט אותם עבור התלמידים בצורה קלה להבנה.

הפילוסופיה שלי היא להציג את האלמנטים הבסיסים של המוזיקה למתחילים בצורה חיובית וכיפית, ולהרחיב ולחזק את הידע והכשרון למוזיקה. ככל שרמת התלמידים עולה, מערכי השיעור משתנים בהתאמה ומתוכננים בהתאם לסגנונות המועדפים על התלמידים במטרה לשפר את כשרון הנגינה באופן הטוב ביותר.

חשוב לזכור שתלמידים לנגינה על פסנתר הם שונים אחד מהשני. במשך השיעורים אני מתאים את סגנון ההוראה עבור כל תלמיד בצורה יחודית. אני גם נוהג לבנות על הצדדים החזקים של התלמידים בכך שאני מעודד אותם לעשות יותר מהדברים שהם טובים בהם. הדבר מחזק את תחושת הבטחון של התלמידים ועוזר לעבוד על ההיבטים המאתגרים של הפסנתר.